Новини

КОНЦЕРН «ЕЛЕКТРОН» ВИГОТОВИТЬ ДЛЯ ТЕРНОПОЛЯ НОВІ ТРОЛЕЙБУСИ

27.12.2024


Переможцем  публічних торгів  на виготовлення  12-метрових тролейбусів  для комунального підприємства «Тернопільелектротранс»  став  консорціум  підприємств концерну - ТОВ "Завод Електронмаш" та ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Електронтранс".

 

Згідно  підписаного  договору  між  Тернопільською міською радою  та   концерном  «Електрон» протягом наступного року  для міста  за кошти позики Європейського івестиційного банку буде  виготовлено 17 тролейбусів. Сума контракту  складає  5.5 млн євро.

 


Для Тернополя це буде перша закупівля нових тролейбусів за останні 15 років

 

Тролейбуси «Електрон» -  це повністю низько підлоговий  пасажирський транспорт  з комфортним салоном загальною пасажиромісткістю 106 чоловік  (з них 34 місця для сидіння).  

 

Для осіб з  інвалідністю  салон тролейбуса обладнаний сигнальними кнопками та відкидним пандусом для заїзду інвалідної коляски на спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для їх фіксації під час руху. Для додаткової зручності посадки і висадки пасажирів  застосовано пневматичну  систему  «кнілінг» -  пониження рівня підлоги  тролейбуса на зупинках  підчас посадки-висадки пасажирів.

 

Мікроклімат салону  підтримується  системами кондиціонування   та опалення.   Крім того,  в тролейбусах встановлено USB-роз’єми для заряджання  ґаджетів.


Всі деталі салону, в т. ч. обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів. Кузов тролейбуса виготовлений з нержавіючої сталі, а зовнішнє облицювання – з антикорозійних композитних панелей.

 

Для безпеки та контролю руху встановлено GPS-трекери,  камери відеоспостереження за  салоном,  дорогою та за струмоприймачами тролейбуса.   Тролейбус має кілька незалежних систем гальмування — електродинамічне гальмо, пневматичну систему EBS (яка включає ABS та ASR) з дисковими гальмами, стоянкове та світлофорне гальма. Під час електродинамічного гальмування  включається режим рекуперації –електроенергія повертається в  контактну мережу Діагностика  та контроль  роботи усіх систем  та вузлів   здійснюється бортовим комп’ютером.


версія для друку
  • Digg
  • Send e-mail
  • Facebook
  • Google
  • Print
  • TwitThis
  • VKontakte