Новини
ПРО ПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНИХ ЕКСПОРТЕРІВ НА XVII МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ФОРУМІ
01.11.201726-27 жовтня 2017р. у Львові відбувся XVII Міжнародний економічний форум «Львівщина – локомотив промислової революції в Україні». На одному з ключових пленарних засідань форуму виступив і президент концерну «Електрон» Юрій Бубес.
На пленарному засіданні «Експортні перспективи Львівщини: стратегічні орієнтири у площині сьогодення» президент «Електрону» ознайомив присутніх з реальною практикою і проблематикою виходу і діяльності вітчизняних підприємств на зовнішніх ринках.
Як підкреслив Юрій Бубес, продукція українських підприємств має високий експортний потенціал, причому готова виходити на ринки Європи та світу не лише з сировиною, яка, на жаль,сьогодні превалює у структурі українського експорту, але й з високотехнологічною, інноваційною продукцією з високим ступенем доданої вартості. В якості прикладів було наведено успішну зовнішньо-економічну діяльність ряду підприємства концерну «Електрон».
Це, зокрема, Науково-виробниче підприємство «Електрон-Карат», що постачає на світовий ринок наноматеріали для електроніки, завод «Електронпобутприлад», що виготовляє електродвигуни для європейських та американських партнерів, завод «Полімер-Електрон» , продукція якого має попит за кордоном. Успішно, починаючи з 1996 року працює на експорт єдиний в Україні виробник кліматичних систем для автотранспорту - підприємство «Сферос-Електрон», що постачає провідним автоконцернам світу рідинні підігрівачі різних типів для автобусів, вантажних та комерційних автомобілів та іншої техніки.
Що стосується перешкод на шляху високотехнологічних товарів,
зокрема продукції машинобудування на зовнішній ринок, то серед головних
Юрій Бубес виділив проблему сертифікації продукції -
українські національні сертифікати не визнаються в Європі, бо у державі
немає жодної атестованої в ЄС спеціалізованої лабораторії. Тому свою роботу
мають зробити відповідні державні інституції і не лише щодо сертифікації, але
й щодо національної промполітики, розробки фіскальних стимулів та
преференцій як для розвитку та підтримки внутрішнього виробництва, так і
експорту.
версія для друку