Служба телефонного зв`язку


 Електронні комунікаційні послуги – один із багатьох напрямків діяльності Приватного акціонерного товариства "Концерн-Електрон".

 

Товариство внесено до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг за № 2976.

 

ПрАТ "Концерн-Електрон" вже тривалий час надає послуги фіксованого телефонного зв’язку не лише своїм дочірнім підприємствам, а й стороннім установам, підприємствам, організаціям, приватним підприємцям та мешканцям мікрорайону (юридичним та фізичним особам).

 

Сучасна цифрова телефонна станція забезпечує високоякісний і надійний місцевий, міжміський і міжнародний телефонний зв'язок. Є можливість підключення до мережі Інтернет.

 

У 2023 році послуги фіксованого телефонного зв’язку були надані споживачам з наступними рівнями показників якості:

 

№ з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень у 2023 р.

 

1

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.

%

не менше 90

100

2

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

%

не менше 65

 

100

3

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

%

не більше 1

0

4

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

%

не більше 10

2,88

5

Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

%

не більше 5

0

6

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

0

7

Відсоток неуспішних викликів до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не більше 10

0

8

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення міжміських викликів

%

не менше 90

95,48

9

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення місцевих викликів

%

не менше 85

93,33

10

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не менше 90

100

11

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не менше 95

100

 

 

У своїй діяльності ми керуємося чинним законодавством України, нормативно-правовими актами, стандартами та нормативними документами у сфері електронних комунікацій.

 

За довідками щодо електронних комунікаційних послуг звертатись у службу телефонного зв’язку ПрАТ "Концерн-Електрон" за адресою: 79018, м. Львів, вул. Стороженка, 32. Телефон 239-59-44, моб. 050-431-82-25.

 

Зі споживачами укладається договір про надання телекомунікаційних послуг наступного змісту:

  

Договір АТС (завантаження)../file/2024.01.107438.doc


Тарифи на електронні комунікаційні послуги (завантаження)/file/2024.01.114452.doc 


Тарифи на автоматичний міжміський та міжнародний телефонний зв'язок (завантаження) ../file/2023.08.071167.doc


версія для друку