Служба телефонного зв`язку

Телекомунікаційні послуги – один із багатьох напрямків діяльності Приватного акціонерного товариства "Концерн-Електрон".

 

Товариство внесено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій під № 731.

 

ПрАТ "Концерн-Електрон" вже тривалий час надає послуги фіксованого телефонного зв’язку не лише своїм дочірнім підприємствам, а й стороннім установам, підприємствам, організаціям, приватним підприємцям та мешканцям мікрорайону (юридичним та фізичним особам).

 

Сучасна цифрова телефонна станція забезпечує високоякісний і надійний місцевий, міжміський і міжнародний телефонний зв'язок. Є можливість підключення до мережі Інтернет.

 

Загальнодоступні телекомунікаційні послуги надаються за тарифами, затвердженими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).

 

У 2020 році послуги фіксованого телефонного зв’язку були надані споживачам з наступними рівнями показників якості:

 

№ з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень у 2020 р.

 

Запланований рівень на 2021 р.

 

1

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.

%

не менше 90

100

95

2

Відсоток справних таксофонів.

%

не менше 90

-

-

3

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

%

не менше 65

 

100

90

4

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

%

не більше 1

0

0,9

5

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

%

не більше 10

1,367

10

6

Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

%

не більше 5

2,548

5

7

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

0

5

8

Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

100

95

9

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не менше 95

100

95

 

У своїй діяльності ми керуємося чинним законодавством України, нормативно-правовими актами, стандартами та нормативними документами у сфері телекомунікацій.

 

За довідками щодо телекомунікаційних послуг звертатись у службу телефонного зв’язку ПрАТ "Концерн-Електрон" за адресою: 79018, м. Львів, вул. Стороженка, 32. Телефон 239-59-44.

 

Зі споживачами укладається договір про надання телекомунікаційних послуг наступного змісту:

 


Договір АТС (завантаження)  ../file/2021.01.212905.doc




версія для друку