Служба телефонного зв`язку
Товариство внесено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за № 731.
ПрАТ "Концерн-Електрон" вже тривалий час надає послуги фіксованого телефонного зв’язку не лише своїм дочірнім підприємствам, а й стороннім установам, підприємствам, організаціям, приватним підприємцям та мешканцям мікрорайону (юридичним та фізичним особам).
Сучасна цифрова телефонна станція забезпечує високоякісний і надійний місцевий, міжміський і міжнародний телефонний зв'язок. Є можливість підключення до мережі Інтернет.
У 2021 році послуги фіксованого телефонного зв’язку були надані споживачам з наступними рівнями показників якості:
№ з/п |
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення |
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ) |
Досягнутий рівень у 2021 р. |
Запланований рівень на 2022 р. |
1 |
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час. |
% |
не менше 90 |
100 |
95 |
2 |
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час. |
% |
не менше 65 |
100 |
90 |
3 |
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності). |
% |
не більше 1 |
0 |
0,9 |
4 |
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів. |
% |
не більше 10 |
3,595 |
10 |
5 |
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів. |
% |
не більше 5 |
0 |
5 |
6 |
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) |
% |
не більше 5 |
0 |
5 |
7 |
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови |
% |
не менше 85 |
100 |
95 |
8 |
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора. |
% |
не менше 95 |
100 |
95 |
У своїй діяльності ми керуємося чинним законодавством України, нормативно-правовими актами, стандартами та нормативними документами у сфері телекомунікацій.
За довідками щодо телекомунікаційних послуг звертатись у
службу телефонного зв’язку ПрАТ "Концерн-Електрон" за адресою:
Зі споживачами укладається договір про надання телекомунікаційних послуг наступного змісту:
версія для друку