Служба телефонного зв`язку

Телекомунікаційні послуги – один із багатьох напрямків діяльності Публічного акціонерного товариства «Концерн-Електрон».

Ліцензія Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації: серія АВ № 613827 від 09.02.2012.

ПАТ «Концерн-Електрон» вже тривалий час надає послуги фіксованого телефонного зв’язку не лише своїм дочірнім підприємствам, а й стороннім установам, підприємствам, організаціям, приватним підприємцям та мешканцям мікрорайону (юридичним та фізичним особам).

Сучасна цифрова телефонна станція забезпечує високоякісний і надійний місцевий, міжміський і міжнародний телефонний зв'язок. Є можливість підключення до мережі Інтернет.

Загальнодоступні телекомунікаційні послуги надаються за тарифами, затвердженими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).

У 2016 році послуги фіксованого телефонного зв’язку були надані споживачам з наступними рівнями показників якості:


з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень у 

2016 р.

 

Запланований рівень на 

2017 р.

 

1

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.

%

не менше 90

100

95

2

Відсоток справних таксофонів.

%

не менше 90

-

-

3

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

%

не менше 65

 

100

90

4

Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

 

не більше 0,8

0,07

0,3

5

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

%

не більше 1

0

0,9

6

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

%

не більше 10

1,21

10

7

Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

%

не більше 5

2,598

5

8

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

0

5

9

Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

100

95

10

Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не менше 95

100

95


У своїй діяльності ми керуємося чинним законодавством України, нормативно-правовими актами, стандартами та нормативними документами у сфері телекомунікацій.

За довідками щодо телекомунікаційних послуг звертатись у службу телефонного зв’язку ПАТ «Концерн-Електрон» за адресою: 79018, м. Львів, вул. Стороженка, 32; телефон +38-032-239-59-44.

Зі споживачами укладається договір про надання телекомунікаційних послуг наступного змісту:


Договір АТС Договір АТС 
версія для друку