Служба телефонного зв`язку
Товариство
внесено до реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг за
№ 2976.
ПрАТ
"Концерн-Електрон" вже тривалий час надає послуги фіксованого
телефонного зв’язку не лише своїм дочірнім підприємствам, а й стороннім
установам, підприємствам, організаціям, приватним підприємцям та мешканцям
мікрорайону (юридичним та фізичним особам).
Сучасна
цифрова телефонна станція забезпечує високоякісний і надійний місцевий,
міжміський і міжнародний телефонний зв'язок. Є можливість підключення до мережі
Інтернет.
У
2023 році послуги фіксованого телефонного зв’язку були надані споживачам з
наступними рівнями показників якості:
№ з/п |
Найменування показника (параметра) якості
телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення |
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом
виконавчої влади в галузі зв’язку (ЦОВЗ) |
Досягнутий рівень у 2023 р.
|
1 |
Відсоток заяв про
підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного
зв’язку, виконаних за нормований час. |
% |
не менше 90 |
100 |
2 |
Відсоток заяв про
пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час. |
% |
не менше 65
|
100 |
3 |
Відсоток рахунків, на які
були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності
(неправильності). |
% |
не більше 1 |
0 |
4 |
Відсоток неуспішних
викликів для міжміських викликів. |
% |
не більше 10 |
2,88 |
5 |
Відсоток неуспішних
викликів для міських викликів. |
% |
не більше 5 |
0 |
6 |
Відсоток неуспішних
викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) |
% |
не більше 5 |
0 |
7 |
Відсоток неуспішних
викликів до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора. |
% |
не більше 10 |
0 |
8 |
Відсоток викликів, які
відповідають нормам за часом завершення міжміських викликів |
% |
не менше 90 |
95,48 |
9 |
Відсоток викликів, які
відповідають нормам за часом завершення місцевих викликів |
% |
не менше 85 |
93,33 |
10 |
Відсоток викликів, які
відповідають нормам за часом завершення місцевих викликів до служб екстреної
допомоги (СЕД) |
% |
не менше 90 |
100 |
11 |
Відсоток викликів, які
відповідають нормам за часом відповіді системи інформаційно-довідкового
обслуговування (СІДО) оператора. |
% |
не менше 95 |
100 |
У
своїй діяльності ми керуємося чинним законодавством України,
нормативно-правовими актами, стандартами та нормативними документами у сфері електронних
комунікацій.
За
довідками щодо електронних комунікаційних послуг звертатись у службу
телефонного зв’язку ПрАТ "Концерн-Електрон" за адресою:
Зі
споживачами укладається договір про надання телекомунікаційних послуг
наступного змісту:
Тарифи на електронні комунікаційні послуги (завантаження)/file/2024.01.114452.doc
Тарифи на автоматичний міжміський та міжнародний телефонний зв'язок (завантаження) ../file/2023.08.071167.doc
версія для друку